
Logo dla marki z sektora finansowego
UWIN to nowa marka powstała z połączenia dwóch firm – Credit Risk Solution oraz Optimal Balance – działających w sektorze ubezpieczeń i zarządzania należnościami. Celem projektu było stworzenie nowoczesnego logotypu i podstawowej identyfikacji wizualnej, która będzie łączyć doświadczenia obu firm w spójny, wiarygodny i profesjonalny sposób.



Projekt logo i materiałów wizerunkowych
Powstałe logo jest minimalistyczne, stabilne wizualnie i neutralne branżowo – co pozwala marce UWIN elastycznie funkcjonować w różnych kanałach komunikacji. Kolorystyka oraz typografia zostały dobrane tak, by budować zaufanie i podkreślić charakter marki jako solidnego partnera finansowego.


Logo firmy po rebrandingu
Projekt obejmował także podstawowe założenia do systemu identyfikacji – zastosowanie znaku w kontekście digitalowym i drukowanym.
MASZ POMYSŁ NA PROJEKT? NAPISZ.
Od ponad 5 lat pomagam przedsiębiorstwom w promocji swoich usług i produktów oferując codzienne wsparcie graficzne dla celów marketingowych, produkcyjnych i wizerunkowych.
Podobne realzacje
Potrzebujesz więcej inspiracji? Zerknij na podobne realizacje.
Techniczne logo dla produktów przemysłowych
Nowe logotypy pozwalają na jednoznaczną identyfikację produktów ICO/ISE zarówno w materiałach marketingowych, jak i w komunikacji z klientami.

Logo na urządzenie technologiczne
Nowy logotyp stał się nie tylko elementem identyfikacji wizualnej urządzeń, ale również istotnym narzędziem w kampaniach marketingowych.

Branding dla psychoterapeuty
Nowy znak graficzny stał się wyróżniającym elementem identyfikacji wizualnej budując rozpoznawalność praktyki wśród obecnych i potencjalnych klientów.
