Logo dla marki z sektora finansowego
UWIN to nowa marka powstała z połączenia dwóch firm – Credit Risk Solution oraz Optimal Balance – działających w sektorze ubezpieczeń i zarządzania należnościami. Celem projektu było stworzenie nowoczesnego logotypu i podstawowej identyfikacji wizualnej, która będzie łączyć doświadczenia obu firm w spójny, wiarygodny i profesjonalny sposób.
Projekt logo i materiałów wizerunkowych
Powstałe logo jest minimalistyczne, stabilne wizualnie i neutralne branżowo – co pozwala marce UWIN elastycznie funkcjonować w różnych kanałach komunikacji. Kolorystyka oraz typografia zostały dobrane tak, by budować zaufanie i podkreślić charakter marki jako solidnego partnera finansowego.
Logo firmy po rebrandingu
Projekt obejmował także podstawowe założenia do systemu identyfikacji – zastosowanie znaku w kontekście digitalowym i drukowanym.
MASZ POMYSŁ NA PROJEKT? NAPISZ.
Od ponad 5 lat pomagam przedsiębiorstwom w promocji swoich usług i produktów oferując codzienne wsparcie graficzne dla celów marketingowych, produkcyjnych i wizerunkowych.